NEJPRODÁVANĚJŠÍ

KONTAKTY

SDS s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská
tel: +420 777 874 187
fax: +420 325 595 669
kontakt@sds-group.cz
GPS : 50°9'15.85"N; 14°59'4.68"E

ZBOŽÍ V AKCI


» Reklamační řád

Reklamace zboží

Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele.

Se zbožím prosím zašlete vyplněný reklamační protokol.

 

  • Pro snadné provedení reklamace nabízíme možnost odeslání zásilky zpět k nám prostřednictvím poboček Zásilkovny. Vygenerujte si prosím štítek, vytiskněte a nalepte na balík. Do balíku vložte reklamační protokol. Balík odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platí příjemce.

Vytvoření štítku na balík (klikněte zde)

Reklamační protokol (klikněte zde)

Seznam poboček zásilkovna (klikněte zde)

Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, stačí pokud údaje z reklamačního protokolu napíšete na papír a přiložíte k reklamovanému zboží. V tomto případě nemusíte klikat na výše uvedený odkaz pro vytvoření štítku. Kontaktujte nás a my Vám sdělíme NÁVRATOVÝ KÓD, který nahlásíte při podeji zásilky v Zásilkovně. Žádnou adresu na zásilku nemusíte již vyplňovat, obsluha si štítek vytiskne sama.

 

  • Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete doručit jiným způsobem např. zaslat doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg) těžší  zásilky obyčejným balíkem. Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání bude vám po uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis nebo obyčejný balík.

Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:

SDS s.r.o.

Lázeňská 826

289 12  Sadská

 

 

 

 

MjIyMjE2